سلام

در این مطلب ، چگونگی ثبت محتوا و قیمت گذاری آن را در سیونت آموزش می دهیم.

1- ابتدا غرفه اختصاصی خود را راه اندازی نمایید.

2- سپس از منوی مدیریت غرفه که در بالای تمامی صفحات سایت در اختیار شماست ، گزینه ثبت فایل جدید را انتخاب نمایید.

https://savenet.ir/Overt/4.1.png


3- در فرم اطلاعات محتوا ، تمامی موارد را به صورت دقیق و کامل وارد نمایید. ورود اطلاعات کامل در این قسمت بسیار مهم است و نقش بسزایی در ایندکس و فروش محتوای شما دارد.

  • در وارد کردن عنوان محتوا از کلمات مناسب و جذاب استفاده نمایید و سعی کنید که عنوان دربردارنده موضوع اصلی محتوا باشد.
  • در وارد کردن توضیحات محتوا ، تمامی جنبه های محتوا و فایل را بیان نمایید. دقت کنید که ملاک اصلی مشتری برای خرید فایل توضیحات این قسمت می باشد و همچنین محتوای شما بر اساس توضیحات مندرج در این قسمت در 160 موتور جستجوگر ایندکس خواهد شد. فلذا ضروری است که برای توضیحات محتوای خود وقت گذاشته و تمامی جنبه های آن را مطرح کنید.
به جهت رعایت اصول سئو ، توضیحات شما در این قسمت الزاما باید بین 200 کارکتر ( حدودا 3 خط) تا 5000 کارکتر (حدودا 2 صفحه) باشد.

https://savenet.ir/Overt/4.2.png

  • در قسمت مناسب برای ؛ بیان نمایید که محتوای شما برای چه افراد یا رشته هایی مناسب و سودمند است.
  • توصیه می کنیم که حتما از محیط فایل خود یک یا چند تصویر مناسب تهیه کرده و آن را در قسمت تصویر محیط قرار دهید. تصویر گویا از محیط فایل ، اطلاعات خوبی را در اختیار خریداران قرار می دهد که باعث خواهد شد احتمال استقبال و فروش محتوای شما بیشتر شود.
برای گرفتن تصویر محیط فایل ؛ می توانید از Screen Capture در گوشی های موبایل و یا دکمه Print Screen در محیط ویندوز استفاده نمایید.

https://savenet.ir/Overt/4.3.png

  • در قسمت ضمیمه فایل ؛ فایل حاوی محتوا را انتخاب نمایید. دقت کنید که فرمت فایل می بایست یکی از فرمت های gif . jpg . jpeg . png . pdf . zip . rar . doc . docx . xls . xlsx . ppt . pptx . mp3 . mp4 . psd باشد. در صورتی که فرمت فایل شما هیچ کدام از فرمت های ذکر شده نیست ، می توانید آن را فشرده کرده و به فرمت zip یا rar تعییر دهید و سپس اقدام به ارسال فایل نمایید. همچنین حداکثر حجم قابل آپلود در این قسمت 25 مگابایت می باشد.
  • چنانچه قصد دارید محتوای خود را به صورت رایگان عرضه کنید ، نیازی به تیک زدن گزینه برای فایل ضمیمه تعرفـه تعیین کرده و آن را می فروشم نمی باشد. در غیر این صورت تیک گزینه ذکر شده را زده و در قسمت بهـای فایـل ضمیمه قیمت فروش فایل خود را وارد نمایید. سعی کنید بهای فایل خود را منصفانه انتخاب کنید تا احتمال فروش آن افزایش یابد.
مراحل تمام شد و اکنون بر روی دکمه ثبت و ذخیره سازی کلیک نمایید تا فرآیند ارسال محتوا شروع شود.

https://savenet.ir/Overt/4.4.png


چند نکته کاربردی :

  1. محتوای ارسالی پس از بررسی توسط تیم مدیریت سیونت منتشر خواهد شد. فرآیند بررسی و تایید محتوا ممکن است تا 24 ساعت به طول بیانجامد.
  2. فایل ضمیمه توسط متدهای روز امنیتی ، رمز نگاری و فشرده خواهد شد و به صورت همزمان در سه سرور (سرور اول : ایران ، سرور دوم : آلمان و سرور بکآپ : فرانسه) نگهداری می شود.
  3. اگر فایلی در سایر سایت ها به صورت رایگان عرضه شود ؛ اما فروشنده در سیونت برای آن بها تعیین کرده باشد ، تایید نشده و از انتشار آن در سیونت جلوگیری خواهد شد.
  4. تمامی حقوق مادی و معنوی فایل ضمیمه متعلق به فروشنده آن در سیونت بوده و انتشار فایل صرفا با اجازه رسمی ایشان مجاز است.
  5. چنانچه محتوایی به مدت 6 ماه هیچ گونه دانلود یا کامنتی نداشته باشد ؛ به عنوان محتوای راکد تلقی شده و به صورت خودکار از لیست محتواهای موجود در سایت حذف می گردد ؛ در غیر این صورت نمایش و نگهداری محتوا در سیونت هیچ گونه محدودیت زمانی نخواهد داشت.