جدیدترین ورژن از نرم افزار محبوب و قدرتمند فتوشاپ توسط شرکت Adobe منتشر شد. Adobe Photoshop CC نرم افزاری قدرتمند و بسیار کاربردی برای ویرایش تصاویر می باشد که به جرات می توان گفت رقیبی برای آن وجود ندارد. در ورژن جدید نرم افزار فتوشاپ، شاهد تغییرات بسیار کاربردی هستیم که کار کردن با این برنامه را برای ما راحت تر و دلچسب تر از قبل خواهد کرد. در این نسخه قابلیت ویرایش ویدئو نیز به امکانات قبلی اضافه شده است که باعث می شود این نرم افزار تنها یک نرم افزار ویرایش تصاویر به حساب نیاید و امکانات بسیار بیشتری را به کاربر ارائه دهد.

سیستم مورد نیاز:
 System requirements: . CPU: Intel® Core 2 or AMD Athlon® 64 processor 2 GHz or faster processor . OS: Windows 10 (64 bit) versions 1703 (Creators Update) and later . RAM 2 GB or more of RAM (8 GB recommended) . HDD: 3.1 GB or more of available hard-disk space for 64-bit installation . Monitor resolution: 1024 x 768 display (1280×800 recommended) . VHS acceleration requirements OpenGL 2.0-capable system 

راهنمای نصب. فعال سازی: 1. اتصال اینترنت خود را قطع کنید. 2. روی فایل Set-up.exe به صورت Run as admin کلیک کرده و اجرا کنید تا برنامه نصب شود. 3. این نسخه نیاز به کرک و سریال ندارد و به صورت پیشفرض فعال شده است. 4. برنامه را بوسیله فایروال بلاک کنید تا موقع اجرا به اینترنت متصل نشود.